Search:

Type: Posts; User: Minagon

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    445
    Views
    23,413

    Show us somethin new pls! I am feelin nervous, if...

    Show us somethin new pls! I am feelin nervous, if theres not something new for week. :-D
  2. Replies
    445
    Views
    23,413

    OMG!!!! This is insane. Spots looks already...

    OMG!!!! This is insane. Spots looks already better than the whole Skate 3 city.
  3. Replies
    445
    Views
    23,413

    Damn, this thing looks sooo good already! thx

    Damn, this thing looks sooo good already! thx
  4. Replies
    445
    Views
    23,413

    Any progress? Show some video pls, I'm dying...

    Any progress? Show some video pls, I'm dying here...
  5. Replies
    445
    Views
    23,413

    Luv it!

    Luv it!
  6. Replies
    445
    Views
    23,413

    Looks amazing! That flip bs boardslide and...

    Looks amazing! That flip bs boardslide and nosegrinds pop out. :eek:
  7. Replies
    0
    Views
    120

    Me and homies video from last year.

    Little skate video from last year, that I have made with my homies. Just 4 fun, tricks are bullshit :D I've got the first part with EA Skate Intro.

    https://vimeo.com/210478651
  8. Replies
    1
    Views
    252

    Looks nice :)

    Looks nice :)
  9. Replies
    445
    Views
    23,413

    Looks sooo amazing!

    Looks sooo amazing!
  10. Replies
    445
    Views
    23,413

    Always hyped for new post in this thread. Keep it...

    Always hyped for new post in this thread. Keep it up!
  11. Replies
    445
    Views
    23,413

    Nice! Smooth 360.

    Nice! Smooth 360.
  12. Replies
    445
    Views
    23,413

    That bs tailslide. Aaah, really nice! No magnet,...

    That bs tailslide. Aaah, really nice! No magnet, looks realistic.
  13. Finaly I can buy X1. Bless. I would be the...

    Finaly I can buy X1. Bless. I would be the happiest person ever, if they will make new DLC, with some part of San Van. That is my dream now. :)
  14. Replies
    445
    Views
    23,413

    Nice man. Cant wait to see some footage! Keep it...

    Nice man. Cant wait to see some footage! Keep it up!
  15. The snowpark you ridin is in the game? Or is that...

    The snowpark you ridin is in the game? Or is that your park from park editor? Pls share some more vids, I am really excited.
  16. https://www.youtube.com/watch?v=PEMjGEUtE4c ...

    https://www.youtube.com/watch?v=PEMjGEUtE4c

    looks sooo good
  17. Replies
    445
    Views
    23,413

    Sounds realy goooooood :)

    Sounds realy goooooood :)
  18. Replies
    55
    Views
    10,198

    http://www.egmnow.com/articles/news/microsoft-is-s...

    http://www.egmnow.com/articles/news/microsoft-is-still-working-on-bringing-skate-3-to-xbox-one/
  19. Replies
    10
    Views
    654

    I dont see pictures or team/park name :(

    I dont see pictures or team/park name :(
  20. Replies
    55
    Views
    10,198

    http://answers.ea.com/t5/Skate-Games/New-Patch-on-...

    http://answers.ea.com/t5/Skate-Games/New-Patch-on-skate3-BC-hint/m-p/5488681 I am prayin
  21. Replies
    445
    Views
    23,413

    I am pretty hyped for this thing! Keep it up man!

    I am pretty hyped for this thing! Keep it up man!
  22. Replies
    1
    Views
    474

    DC Shoes TF - Minagon (XBOX - DLC)

    Hey hey :cool:

    Proudly introducin to you my latest CAP DC Shoes TF :o Its not 100% copy of the park, but I did the best I can. Give it a try, for me its realy good for skatin.

    Peace.

    PS.: Is...
  23. Replies
    4
    Views
    1,744

    Request accepted, but I am not able to play...

    Request accepted, but I am not able to play online, sorry.
  24. Replies
    3
    Views
    1,216

    Yeah, there was some problem. I wasnt able to...

    Yeah, there was some problem. I wasnt able to find it too, but now it should be workin. Try it.
  25. Replies
    3
    Views
    1,216

    Pier 7 - Minagon (XBOX - DLC)

    heeey :cool:

    CAP of Pier 7. Its pretty hard to skate, ledges are very short and you know... it s not lookin good, because of the sea, that should be here instead of those fuckin buildings. :mad:
    ...
Results 1 to 25 of 37
Page 1 of 2 1 2